Rammeverk:
Fire filmer som må til for å bli det eneste springbrettet til ønske som kunden kan tenke på når de trenger en løsning på problem. Dette blir eksplosivt i din funnel.
1. SUPERHELT
Vekke følelsene til målgruppen å knytte det opp til din bedrift.
2. KNYTTE BÅND
Følelsene er vekket, kunden vet om dere. Nå må vi følge opp med innhold.
3. HJELP
Alle spørsmål og bekymringer om tjeneste eller produkt skal fjernes.
4. HASTVERK
Få kunden til å ta et valg. Skape hastverk og følelser til å ta handling.

Visjon

Bli Norges ledende på reklamefilm som gir eksplosivt økning i salg.

Hvordan

  • Kundens ønske i fokus: Hva er det kundene i din målgruppe vil oppnå? Hva er det som holder dem våkne om nettene?
  • Nervepunktet: Det handler om å treffe nervepunktet hos kunden. Reklamefilmens intensjon er å sikte seg inn på kundens emosjonelle aspekt - noe som vil lede til at de husker deg når de er ute etter et produkt eller tjeneste.
  • Solid rammeverk: Et solid rammeverk som gjentagende ganger har bevist seg som enormt effektivt for et variert utvalg av bedrifter.
  • Springbrett-visualisering: Lokalisere kundens ønsker, for så å opprette et "springbrett" som skal realisere ønskene for dem.
  • Spartansk mur: Som de spartanske krigerne; oppnår vi et optimalt resultat ved god kommunikasjon og samarbeid.
  • Konsentrert fokus: Vi lar det viktigste forbli det viktigste.
  • Transparent og brutalt ærlig: Vi har produktet ditt i fokus. Følelser, utdanning og politikk blir ALDRI prioritert fremfor sannheten.
  • Langsiktig målrettet: En langsiktig strategi er noe vi prioriterer. Vi tar i betraktning hvor din bedrift er om 5 år - og legger en sammenlagt strategi som skal omfatte 10 år.
  • ​Detalj-orientert til fingerspissene: Vi vektlegger i høyeste grad dine meninger. Vi nøyer oss ikke med "nesten" - det skal være gjennomført til minste detalj.
  • Raskt og effektivt: Du kan forvente en rask og sømløs levering. Leveringen blir gjort på en enkel måte - vi gjør det ikke komplisert.
"Vi var veldig spente på hva samarbeidet med Sherpa Marketing ville føre til og er positivt overrasket over hva anbefalte tiltak har ført til. Ser fram til et godt samarbeid videre."

Rune Bratlie, Daglig leder i Norsk Byggekontroll AS.
"Vår trafikk økte med 83% kun måneder etter at vi startet samarbeidet med Sherpa. Vi får nå flere bestillinger enn før."

Morten Strønen, Daglig leder i Follo Taxi DA.
"Vi tok et møte med Sherpa og fikk en presentasjon av hva de tenkte rundt optimalisering av søk, og da med hovedvekt på organisk. Vi ble enige om et 12 måneders perspektiv, men allerede etter et par måneder begynte resultatene å komme."

Berge Lavik, Markedssjef i IEC-HUS/ABC-HUS.
FÅ INNSIKT I RAMMEVERKET, BOOK ET UFORPLIKTENDE MØTE, GRATIS!
Slik fungerer det. Aller først vil vi sammen med deg undersøke selskapet ditt, analysere dine konkurrenter, din målgruppe og kundesegmentet ditt, dine salgsprosesser og forretningsmål.

Og basert på den informasjonen du har gitt oss, vil vi skreddersy fire reklamefilmer for din bedrift, som skal dekke alle følelsene til kunden.

La oss komme til kjernen om hvordan man lager en reklamefilm som selger. En reklamefilm kan ikke skape lyst på et produkt.

Du kan bare ta forhåpninger, drømmer, frykt, ønsker som allerede eksisterer i hjertene til millioner av mennesker og fokusere dette allerede eksisterende ønsket mot et bestemt produkt eller tjeneste.

Reklamefilmen sin oppgave, er ikke å skape dette ønsket, men å kanalisere og dirigere det.
©2019 Sherpa Marketing AS  //  Personvern | Bruksvilkår